Tertúlies de Literatura Científica (TLC)

El programa Ciència i Societat per al curs 2020/21 és una proposta d’innovació docent dirigida a estudiants d’ensenyament secundari, batxillerat, cicles formatius, estudiants universitaris i públic en general, amb la finalitat de promoure la lectura de llibres de divulgació científica per aprendre ciència.

És un programa que afavoreix l’impuls a la lectura científica que promou les vocacions científiques i l’alfabetització científica; projecte que afavoreix el contacte entre els lectors i els autors de literatura científica mitjançant la seva presència en les trobades a l’aula magna de la UVic-UCC.

La Proposta de cadascuna de les activitats de les Tertúlies de Literatura Científica (TLC) pel proper curs 2020/21, vistes les noves circumstàncies, de cara al proper curs 2020/21, proposen dues opcions:

Presencials: Aula Magna UVic-UCC – d’algunes activitats, per ara, es proposen dues sessions, a fi de poder mantenir la distància social.

Webinar: en cas que fos aquest model ja es detallaria en el seu dia.

Podeu consultar els dos Tríptics: TLC i PLC pel curs 2020/21

TLC :   TRÍPTIC DE LES TERTÚLIES DE LITERATURA CIENTÍFICA curs  2020/2/21

PLC:    TRÍPTIC DEL PREMI LLEGIM CIÈNCIA Bases del concurs crus 2020/21

INSCRIPCIONS  us podeu inscriure per cadascuna de les activitats que us puguin interessar, sobretot clicar on hi ha escrit inscripcions de color vermell per cada activitat  i emplenar els camps que s’obren.

Es detalla cada activitat a aquesta taula, amb la planificació pel curs 2020/21, celebrant la 14a edició de les Tertúlies de Literatura Científica (TLC-UVic).