Webinar: ‘El fin de la educación’

Què es persegueix amb les reformes que porten tres dècades implantant-se en el sistema educatiu? Es tracta d’adaptar-ho als nous temps perquè continuï complint amb la seva funció de transmetre coneixements o de desvirtuar-la per a subordinar-la a altres comeses? Són aquestes innovacions el mitjà del qual ens valem per a millorar el sistema educatiu o l’instrument per a liquidar-lo?

Presentació del llibre de Xavier Massó Aguadé, ‘El fin de la educación’ (Akal, 2021), i posterior debat sobre els aspectes històrics, filosòfics, polítics, culturals i científics que han contribuït a l’actual model educatiu a Espanya i Europa.

Serà dimecres, 14 d’abril a les 18;00 h. Previ registre gratuït aquí. Places limitades. Acte en castellà.

Participen: Xavier Massó, Enrique Galindo, J. Jorge Sánchez, Alberto Royo i Olga García.
Presenta i modera: Eva Serra

Entrevista amb l’autor:

Xavier Massó: «Educativament estem entrant en l’esperpent»