Fòrum Episteme dedicarà un nou seminari virtual (webinar) per abordar el nou batxillerat proposat per la LOMLOE. Hi comptarem amb tres crítics docents que valoraran pros i contres en un debat obert a tothom. Serà el dimecres 24 de febrer a les 18:30 hores. El registre és gratuït i les places limitades. Reserva la teva plaça i participa!

La nova LOMLOE comporta canvis en el Batxillerat, que s’organitzarà en matèries comunes, de modalitat i optatives. Correspon a les comunitats l’ordenació de les matèries optatives. El Govern també fixarà les condicions en les quals l’alumnat pugui realitzar el Batxillerat en tres cursos. El professorat de cada matèria decidirà, al final del curs, si l’alumne o alumna ha aconseguit els objectius i ha aconseguit l’adequat grau d’adquisició de les competències corresponents.

Sobre aquests aspectes i més, relacionats amb el nou batxillerat, presentem un nou seminari virtual a Fòrum Episteme.

Per a debatre sobre aquest tema, comptarem amb tres ponents de la docència.

Apunta’t aquí al nostre proper webinar o clica damunt de les imatges.

El registre és gratuït i les places limitades.
T’esperem!