La nova LOMLOE comporta canvis significatius en el Batxillerat, però aquestes modificacions no han comptat amb la veu dels professionals de la docència, com tu. Des de la Fundació Episteme volem saber què opineu com a professors, els veritables experts de l’educació.

Si tens un minut, pots contestar aquí les preguntes que et formulem.

La informació recopilada és anònima i les teves dades no es faran servir en cap moment.

El nostre propòsit és donar-vos veu.

Anima’t i participa!

Moltes gràcies.